måndag 24 januari 2011

Bilder..

Jag har varit jättedålig på att skriva, men ännu sämre på att lägga ut bilder... Men det är svårt att göra det om man ej har nya bilder på datorn.Men igår var vi till mormor och hon tog massa bilder. Jag har bett att hon ska skicka mig lite och vet ni vad?? Nu har hon skickat bilder på Felicia. Och bara färska, från igår!! Hoppas ni njuter av foton, för oj vad jag gör det!! Hon är ju så otroligt vacker!!:)




   

 Så här är hon ca 6 1/2månad.

Visst är hon ju för underbar!?! Jag blir alldeles varm inuti när jag ser dessa kort. Förresten så har hon ganska fullt upp nu för tiden. Sätter man ner hon på mattan så kan man räkna med att hon är på golvet en bit ifrån efter några sekunder, känns det som. :) Kämpar att ta sig framåt och ofta går det bra, men har hon sockor så åker hon bakåt, fast hon vill fram.:) Hon får ju inget grepp.:) Och nu har hon tröttnat på att sitta här framför datorn med mig, så jag måste sluta! ha det båst alla!! Kramar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar